VOO contact: overzicht contactgegevens VOO klantendienst

De VOO klantendienst is op een aantal verschillende manieren te bereiken. Op deze pagina vind je alle manieren waarop je met VOO contact kunt opnemen.

Telefoonnummer & email VOO klantendienst

VOO telefoonnummer
078 50 50 50

Adres VOO

Rue Louvrex 95

4000 Luik

Er zijn in Wallonië en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest verschillende VOO-winkels waar je terecht kunt voor het afsluiten van een VOO-abonnement, hulp bij je problemen en antwoorden op je vragen.

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV en gsm abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV en gsm abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Hoe regel je een VOO verhuis?

  1. Ga na of je op je nieuwe adres VOO kunt ontvangen.
  2. Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het VOO netwerk.
  3. Geef je verhuizing minstens drie weken voor de daadwerkelijk verhuis telefonisch door aan de VOO klantendienst als er al een VOO internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
  4. Er wordt een afspraak gemaakt voor de installatie.
  5. Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdsslot waarin de technieker van VOO langs kan komen voor de installatie.

Heb je enkel een VOO gsm-abonnement? Het is al voldoende om enkel je adreswijziging in myVOO - de online klantendienst van VOO - door te voeren.

VOO verhuis

Hoe moet je VOO opzeggen?

Easy Switch

Bij veranderen van aanbieder

  1. Vergelijk telecom aanbieders of bel KillMyBill voor gratis hulp en advies.
  2. Bestel een nieuw abonnement bij een andere telecom aanbieder.
  3. Geef aan dat je van Easy Switch gebruik wilt maken.
  4. Geef aan bij wie je nu klant bent, wat je Easy Switch ID is en wat je huidige klantennummer is.
  5. Rond de bestelling af.

VOO opzeggen

Zonder een nieuw abonnement af te sluiten

  1. Neem telefonisch met VOO contact op.
  2. Stuur binnen vijftien dagen je modem met bekabeling, accessoires en eventuele decoder en netwerk-booster terug naar VOO.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.