Heb je vragen over je telecom abonnementen of heb je hulp nodig?

De telecom experts van KillMyBill helpen je gratis met al je vragen en problemen.

Advertentie

Heb je vragen over je telecom abonnementen of heb je hulp nodig?

De telecom experts van KillMyBill helpen je gratis met al je vragen en problemen.

Advertentie

VOO contact: overzicht gegevens VOO klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen

Met VOO contact opnemen kan telefonisch of middels het online contactformulier. Het VOO telefoonnummer is: 078 50 50 50. Je kunt de VOO klantendienst bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 21:30 uur en op zaterdag van 9:00 - 21:30 uur. Daarnaast zijn er ook meerdere VOO winkels in Wallonië en de Franstalige gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.

Telefoonnummers VOO klantendienst

Er bestaat maar één VOO telefoonnummer: 078 50 50 50. De openingsuren van de VOO klantendienst zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 21:30 uur en op zaterdag van 9:00 - 21:30 uur.

Digitale contactmanieren VOO klantendienst

Wil je digitaal met VOO contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Advertentie

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Advertentie

VOO winkels

VOO beschikt bovendien over verschillende winkels verspreid over Wallonië en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Je kunt bij een VOO winkel langsgaan voor hulp bij je problemen of bij vragen, maar ook voor het aanschaffen van een nieuw toestel.

Je kunt op de VOO winkelpagina precies achterhalen waar er een VOO winkel bij jou in de buurt zit.

Bij VOO klant worden

Je kunt zelf bij VOO een abonnement afsluiten via de VOO website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal VOO je huidige abonnementen voor jou opzeggen.

Ook kun je met de VOO klantendienst contact opnemen of langsgaan bij een VOO winkel bij jou in de buurt. Een medewerker van VOO zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de VOO klantendienst

Wat is de mail van VOO?

Met VOO contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De VOO klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terug komen.

Kan ik gratis naar VOO bellen?

Nee, het is niet mogelijk om gratis de VOO klantendienst te bellen.

Hoe kun je VOO verhuizen?

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je VOO verhuis.

  1. Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is / kan worden op het VOO netwerk.
  2. Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis telefonisch door aan VOO als er al een VOO internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, maar kan de woning wel aangesloten worden op het VOO netwerk, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
  3. Er wordt een afspraak gemaakt voor de installatie.
  4. Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van VOO langs kan komen voor de installatie.

Heb je enkel een VOO gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in myVOO door te voeren.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je VOO opzeggen?

Je kunt op verschillende manieren je abonnement bij VOO opzeggen:

  • Door KillMyBill te bellen als je ook een nieuw abonnement wilt afsluiten: 02 808 96 40.
  • Door gebruik te maken van Easy Switch als je overstapt naar een andere provider.
  • Door telefonisch met de VOO klantendienst contact op te nemen.

Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar VOO terug te sturen.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 49 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door KillMyBill, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.

Vergelijk gratis en vrijblijvend

alle telecom abonnementen en providers

Bel ons voor gratis advies en hulp

Bel KillmyBill voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).

Laat KillmyBill jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).