BASE is een telecom provider en een Mobile Network operator die gsm abonnementen aanbiedt aan particulieren en bedrijven in België. Op deze pagina vind je de belangrijkste informatie over telecom aanbieder BASE.
Wie is BASE?
BASE is een telecom aanbieder dat in 1999 werd opgericht onder de naam KPN Orange. Zowel het Nederlandse KPN als het Britse Orange waren voor de helft eigenaar van BASE. Toen France Télécom in 2001 Orange en haar netwerk opkocht, werd KPN de volledige eigenaar van BASE. Sinds 2015 behoort BASE tot de Telenet Group.
Er worden door BASE gsm abonnementen aangeboden in vrijwel heel België. BASE heeft samen met Telenet hun eigen gsm netwerk. Hun 4G-netwerk dekt vrijwel heel België en gezamenlijk zijn ze ook druk bezig met de uitrol van 5G. Van 5G is de dekking momenteel echter nog beperkt.
Hulp nodig bij het kiezen van een gsm abonnement?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle gsm abonnementen in België en het afsluiten van een nieuw gsm abonnement of pack.
Hulp nodig bij het kiezen van een gsm abonnement?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle gsm abonnementen in België en het afsluiten van een nieuw gsm abonnement.
Hoe neem je met BASE contact op?
Met BASE contact opnemen kan zowel telefonisch, online als offline.
- BASE telefoonnummer voor klanten: +32 486 19 1999 (1999 met je gsm nummer van BASE).
- BASE telefoonnummer voor niet-klanten: 0800 66 311.
- Online chat op de website van BASE.
- Chatfunctie in My BASE.
- Facebook Messenger.
- BASE shop of verkooppunt.
Wat zijn de openingsuren van de BASE klantendienst?
De openingsuren van de BASE klantendienst zijn van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:30 uur. Als je met de technische dienst van BASE contact wilt opnemen, kun je dit van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 22:00 uur en in het weekend en op feestdagen van 9:00 tot 22:00 uur doen.
In de BASE chat kun je van maandag tot zaterdag van 10:00 tot 18:00 in contact komen met de BASE klantendienst, in Facebook Messenger is dit van maandag tot zaterdag van 8:00 tot 18:00 uur. Op de chatfunctie in My BASE zul je zo snel mogelijk geholpen worden door een medewerker.
Wat is het adres van BASE?
Het kantoor van de Telenet Group NV - waar BASE toe behoort - bevindt zich in Mechelen.
Telenet Group NVLiersesteenweg 4
2800, Mechelen
Wat is het aanbod van BASE?
BASE biedt in vrijwel heel België gsm abonnementen aan. Je hebt bij BASE de keuze tussen vier gsm abonnementen. Bovendien is het bij BASE mogelijk om een herlaadkaart aan te schaffen als je niet aan een abonnement vast wilt zitten. BASE biedt daarnaast de mogelijkheid aan om een gsm abonnement samen met een mobiele telefoon aan te schaffen.
Bij alle BASE gsm abonnementen ontvang je onbeperkt bellen en SMS'en en kun je gebruik maken van Data Jump (overgehouden data meenemen naar de volgende maand), Free Data Day (de eerste dag van de maand gratis surfen op internet) en 5G daar waar er al een 5G-dekking van Telenet / BASE is en als je over een 5G-telefoon beschikt.
Het is bij BASE bovendien mogelijk om in samenwerking met TADAAM een pack met internet, mobiele telefonie en TV af te sluiten. Je dient hiervoor een gsm abonnement bij BASE en een internet en TV pack bij TADAAM af te sluiten.
Hulp nodig bij het kiezen van een gsm abonnement?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle gsm abonnementen in België en het afsluiten van een nieuw gsm abonnement of pack.
Hulp nodig bij het kiezen van een gsm abonnement?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle gsm abonnementen in België en het afsluiten van een nieuw gsm abonnement.
Wat is de BASE review?
Als je problemen ervaart met je telecom provider en je komt er met hen niet uit, kun je bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie een klacht indienen. Elk jaar brengt de Ombudsdienst een rapport uit met de binnengekomen klachten van het jaar daarvoor, waarin wordt toegelicht hoeveel klachten er zijn binnen gekomen met telecom provider en waarover deze klachten gingen.
Over 2021 zijn er bij de Ombudsdienst 3.181 klachten binnengekomen voor de gehele Telenet Group, waarmee de groep de op ena meeste klachten ontving. Enkel over Proximus zijn er in 2021 meer klachten binnen gekomen.
Op Trustpilot krijgt BASE een score van 1,5 / 5 naar aanleiding van 191 reviews.