BASE klantendienst: overzicht contactgegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen
BASE klantendienst

Je kunt de BASE klantendienst telefonisch bereiken op: 0800 66 311. Klanten van BASE kunnen gebruik maken van een speciaal BASE telefoonnummer: 1999. Beide telefoonnummers zijn beschikbnaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 20:00 uur en op zaterdag van 9:00 - 17:30 uur. De BASE helpdesk heeft ruimere openingsuren: Doordeweeks en op zaterdag tot 22:00 uur en op zondag en feestdagen van 9:00 - 22:00 uur. Andere contactmogelijkheden zijn de online chat, sociale media en langs gaan bij een BASE winkel.

Telefoonnummers BASE klantendienst

Er zijn verschillende BASE telefoonnummers beschikbaar:

Wat zijn de BASE telefoonnummers?
KlantendienstTelefoonnummer
BASE telefoonnummer met een BASE nummer1999
BASE telefoonnummer met een ander nummer04 86 19 19 19
BASE telefoonnummer als je nog geen klant bent0800 66 311
BASE telefoonnummer vanuit het buitenland+32 486 19 19 19

Openingsuren BASE klantendienst

Niet elke klantendienst van BASE is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke BASE klantendienst.

Wat zijn de openingsuren van de BASE klantendienst?
KlantendienstOpeningsuren
Algemene klantendienstMaandag tot en met vrijdag: 8:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:30 uur
HelpdeskMaandag tot en met vrijdag: 8:00 - 22:00 uur
Weekend en feestdagen: 9:00 - 22:00 uur

Digitale contactmanieren BASE klantendienst

Wil je digitaal met BASE contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:

BASE winkels

BASE beschikt over een groot aantal winkels, dealers en Self Pay Kiosks verspreid over België. Je kunt bij een BASE winkel langs gaan voor hulp bij je problemen of bij vragen, het aanschaffen van producten, of het inleveren van je oude toestellen.

Op de BASE verkooppunt pagina kun je precies achterhalen waar er een winkel van BASE bij jou in de buurt zit.

Bij BASE klant worden

Je kunt zelf bij BASE een abonnement afsluiten via de BASE website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden, waarbij BASE je huidige abonnement voor jou zal opzeggen.

Voor hulp met een BASE abonnement afsluiten kun je met BASE contact opnemen of langsgaan bij een BASE winkel bij jou in de buurt. Een medewerker van BASE zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de BASE klantendienst

Hoe stuur ik een mail naar BASE?

Met BASE contact opnemen via de mail is niet mogelijk.

Is het BASE nummer 1999 gratis?

Als je klant bent bij BASE, kun je gratis bellen naar het nummer: 1999.

Kan ik gratis naar BASE bellen?

Je kunt de BASE klantendienst gratis bellen op 1999 (als je belt met een BASE nummer) en op 0800 66 311.

Hoe kun je BASE verhuizen?

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internet abonnement hebt. Als je BASE gsm combineert met een TADAAM pack, dien je met TADAAM contact op te nemen voor het verhuizen van je pack.

Heb je enkel een BASE gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My BASE door te voeren.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je BASE opzeggen?

  • Door KillMyBill te bellen: 02 808 96 40.
  • Door aan te geven dat je jouw huidige gsm-nummer wilt behouden als je een nieuw abonnement afsluit.
  • Door telefonisch met BASE contact op te nemen.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 21 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door KillMyBill, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
KillMyBill heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. KillMyBill krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

BASE klant worden?

BASE klant worden of abonnementen vergelijken?

Sluit direct bij BASE een gsm-abonnement af.

Bereken je prijs