yoin contact: overzicht gegevens yoin klantenservice

Geactualiseerd op
minuten lezen
yoin contact

Klanten van yoin kunnen yoin bellen op: 1988. Het algemene telefoonnummer van de yoin klantendienst is: 078 48 61 11. Het bellen van de yoin klantendienst is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 18:00 uur. Je kunt ook met yoin contact opnemen per mail: [email protected]. Het is daarnaast mogelijk om in MyYoin een ticket aan te maken en om per post met yoin contact op te nemen.

Naamsverandering Youfone

In april 2024 heeft Youfone zijn naam veranderd naar yoin. Buiten de naamsverandering en een nieuwe naam voor de klantenzone (MyYoin), verandert er voor Youfone klanten niets.

Telefoonnummers yoin klantendienst

Er zijn verschillende yoin telefoonnummers beschikbaar:

Wat zijn de yoin telefoonnummers?
KlantendienstTelefoonnummer
Algemene klantendienst vanaf een yoin nummer1988
Algemene klantendienst vanaf een ander nummer+78 48 61 11

Openingsuren yoin klantendienst

Telefonisch met yoin contact opnemen is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 18:00 uur.

Op mailcontact zal de yoin klantendienst binnen drie dagen proberen terug te komen. Bij de andere contactmogelijkheden zal yoin proberen zo snel mogelijk te antwoorden.

Digitale contactmanieren yoin klantendienst

Wil je digitaal met yoin contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:

Adres yoin klantendienst

Het hoofdkantoor van yoin bevindt zich in Rotterdam (Nederland). Het is niet mogelijk om hier langs te gaan om de Youfone klantendienst te spreken. Wel is het mogelijk om met yoin via de post contact op te nemen.

Youfone NV
Postbus 20104
1101, Scanning

Bij yoin klant worden

Je kunt zelf bij yoin (voorheen Youfone) een abonnement afsluiten via de yoin website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal yoin je huidige abonnementen voor jou opzeggen.

Ook kun je met de yoin klantendienst contact opnemen. Een medewerker van yoin zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de yoin klantendienst

Hoe stuur ik een mail naar yoin?

Je kunt de yoin klantendienst een mail sturen op: [email protected].

Kan ik gratis naar yoin bellen?

Je kunt de yoin klantendienst gratis bellen op 1988 (als je belt met een yoin nummer).

Hoe kun je yoin verhuizen?

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je yoin verhuis.

  1. Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk (aangezien yoin gebruikt maakt van het Proximus netwerk).
  2. Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan yoin door met de klantendienst contact op te nemen als er al een Proximus internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
  3. Plan samen met een yoin medewerker een afspraak in voor de installatie in je nieuwe woning.
  4. Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.

Heb je enkel een yoin gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in MyYoin door te voeren.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je yoin opzeggen?

  • Door KillMyBill te bellen als je een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
  • Door gebruik te maken van Easy Switch bij het afsluiten van een abonnement bij een andere telecom aanbieder.
  • Door schriftelijk met yoin contact op te nemen als je geen abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten.

Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar yoin terug te sturen.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 48 stemmen vond de informatie nuttig.