Scarlet klantendienst: alle contactmogelijkheden

Geactualiseerd op
minuten lezen
Scarlet contact

Het Scarlet telefoonnummer is: 0800 84 000. Het telefoonnummer van de Scarlet helpdesk is: 02 275 27 27. Het telefoonnummer om een Scarlet abonnement af te sluiten is: 02 808 96 40. Digitaal met Scarlet contact opnemen kan via het contactformulier of sociale media. Ook is het mogelijk om een terugbelverzoek achter te laten of om bij een Scarlet winkel langs te gaan.

Telefoonnummers van de Scarlet klantendienst

Er zijn verschillende Scarlet telefoonnummers. Alle telefoonnummers waarop je Scarlet kunt contacteren ontdek je in onderstaande tabel.

Wat zijn de Scarlet telefoonnummers?
KlantendienstTelefoonnummerOpeningsuren
Algemene Scarlet klantendienst0800 84 000Maandag tot en met zaterdag: 9:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur
Scarlet abonnement afsluiten Maandag tot en met vrijdag: 8:00 - 19:00 uur
Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur
Scarlet helpdesk02 275 27 27Maandag tot en met zaterdag: 9:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 9:00 - 17:00 uur

Voordat je de technische dienst van Scarlet belt, kun je ook een kijkje nemen op de pagina met veelgestelde vragen op de Scarlet website. Wellicht dat de stappenplannen hier jou al kunnen helpen met het oplossen van je problemen.

Digitale contactmanieren van de Scarlet klantendienst

Wil je op een digitale manier met Scarlet contact opnemen? Contacteer de Scarlet klantenservice via één van de volgende digitale contactmogelijkheden:

Er is geen online chat op de Scarlet website beschikbaar. Je kunt echter wel via Facebook, Instagram of Twitter met Scarlet chatten.

Het is niet mogelijk om via de MyScarlet klantenzone met Scarlet contact op te nemen.

Scarlet winkels in België

Scarlet beschikt over een groot aantal winkels verspreid over België. Je kunt bij een Scarlet winkel langsgaan voor hulp bij je problemen of bij vragen en hulp bij een abonnement afsluiten.

Op de pagina met alle Scarlet verkooppunten kun je precies achterhalen waar er een winkel van Scarlet bij jou in de buurt zit.

Scarlet klachtendienst contacteren

Met de Scarlet klachtendienst contact opnemen kan door het invullen van het online contactformulier. Geef hierbij als reden voor contact "Andere" aan en begin je bericht met "Klacht". De klantendienst van Scarlet zal zo snel mogelijk met jou contact opnemen.

Als je niet tevreden bent met de reactie / oplossing van Scarlet, kun je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Zij zullen vervolgens tussen jou en Scarlet bemiddelen om tot een oplossing te komen waar beide partijen tevreden mee zijn.

Hoe kun je bij Scarlet klant worden?

Je kunt zelf bij Scarlet een abonnement afsluiten via de Scarlet website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal Scarlet je huidige abonnementen voor jou opzeggen.

Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een Scarlet abonnement? Je kunt hiervoor KillMyBill bellen: 02 808 96 40. Onze telecom experts helpen jou met het vinden van het beste Scarlet abonnement, een abonnement bij Scarlet afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.

Ook kun je met de Scarlet klantendienst contact opnemen of langsgaan bij een Scarlet winkel bij jou in de buurt. Een medewerker van Scarlet zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de Scarlet klantendienst

Hoe stuur ik een email naar Scarlet?

Met Scarlet contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De Scarlet klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen. Er bestaat geen mailadres waarop je Scarlet direct een bericht kunt sturen.

Kan ik gratis naar Scarlet bellen?

Je kunt de Scarlet klantendienst gratis bellen op 0800 84 000.

Hoe kun je Scarlet verhuizen?

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internetabonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je Scarlet verhuis.

  1. Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk.
  2. Geef je verhuizing drie tot vier weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan Scarlet in Mijn Scarlet als er al een Proximus internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
  3. Maak een afspraak of geef aan dat je op een later moment teruggebeld moet worden voor het plannen van de installatie.
  4. Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.

Heb je enkel een Scarlet gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in Mijn Scarlet door te voeren.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je Scarlet opzeggen?

Het is op een aantal verschillende manieren mogelijk om je abonnement bij Scarlet op te zeggen:

  • Door KillMyBill te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
  • Door gebruik te maken van Easy Switch of de nummerbehoudoptie als je zelf een abonnement bij een andere aanbieder afsluit.
  • Door naar "Overzicht" in Mijn Scarlet te gaan.

Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Scarlet terugstuurt.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 13 stemmen vond de informatie nuttig.

KillMyBill, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. KillMyBill krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Scarlet klant worden?

Scarlet klant worden of informatie ontvangen?