Mobile Vikings contact: Overzicht klantendienst
Klanten van Mobile Vikings kunnen de klantendienst bereiken op: 1976. Ben je nog niet klant bij Mobile Vikings? De Mobile Vikings klantendienst is dan te bereiken op: 04 56 19 19 76. De openingsuren van de klantendienst zijn van maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 17:00 uur. Het is ook mogelijk om per WhatsApp (+32 4 56 13 06 93), per mail ([email protected]), via My Viking of via sociale media met Mobile Vikings contact opnemen.
Vind de best contactmogelijkheid voor je vraag of probleem
Kies één van de opties.
Mobile Vikings contact: alle contactmogelijkheden
Wil je met Mobile Vikings contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar.
Contactmogelijkheid | Contactinformatie |
---|---|
Mobile Vikings telefoonnummer met een Mobile Vikings nummer | 1976 (gratis) |
Mobile Vikings telefoonnummer met een ander nummer | 04 56 19 19 76 (normale belkosten) |
WhatsApp nummer | +32 4 56 13 06 93 |
E-mailadres | [email protected] |
Online klantenzone | My Viking |
Digitaal | Online chat en online contactformulier |
Sociale media | Facebook en Instagram |
Bovendien kun je de supportpagina op de Mobile Vikings website bezoeken. Wellicht kun je hier al een antwoord vinden op je vragen of problemen.
Openingsuren Mobile Vikings klantendienst
Niet elke klantendienst van Mobile Vikings is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke Mobile Vikings klantendienst.
Klantendienst | Openingsuren |
---|---|
Telefonische klantendienst | Maandag tot en met vrijdag: 9:30 - 16:00 uur |
Digitale klantendienst | Maandag tot en met zondag: 8:30 - 22:00 uur |
Chatbot | 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 |
Mobile Vikings adres
Mobile Vikings is gevestigd in Hasselt. Het is niet mogelijk om bij het hoofdkantoor van Mobile Vikings langs te gaan, noch kun je hen via de post bereiken.
Mobile Vikings NV
Kempische Steenweg 309/1
3500 Hasselt
Klacht over Mobile Vikings indienen
Als je een klacht hebt over Mobile Vikings, raden wij aan om eerst met Mobile Vikings contact op te nemen via één van de eerder genoemde contactmogelijkheden. Wellicht dat jullie samen al tot een oplossing kunnen komen.
Kan er niet tot een oplossing gekomen worden waar beide partijen tevreden mee zijn? Je kunt dan een klacht indienen bij de Ombudsman voor Telecommunicatie. Zij zullen dan bemiddelen tussen jou en Mobile Vikings, om alsnog tot een oplossing te komen.
Bij Mobile Vikings klant worden
Je kunt zelf bij Mobile Vikings een abonnement afsluiten via de Mobile Vikings website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal Mobile Vikings je huidige abonnementen voor jou opzeggen.
Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een Mobile Vikings abonnement? Je kunt dan met de Mobile Vikings klantendienst contact opnemen. Een medewerker van Mobile Vikings zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Mobile Vikings business contact
Voor bedrijven en zelfstandigen beschikt Mobile Vikings over een andere klantendienst. Je vindt alle manieren om met Mobile Vikings business contact op te nemen hieronder:
- Mobile Vikings telefoonnummer:
- Als Mobile Vikings klant: 1919 (gratis)
- Als je nog geen klant bent: 04 56 19 19 19 (normale belkosten)
- My Business klantenzone
- WhatsApp: +32 4 56 21 58 45
- Mail: [email protected]
- Online contactformulier
- Maak een online video-afspraak
Openingsuren Mobile Vikings business contact
De openingsuren van de Mobile Vikings klantendienst voor bedrijven en zelfstandigen zijn hetzelfde als voor particulieren. Je ontdekt de openingsuren voor de Mobile Vikings business contactmogelijkheden in onderstaand overzicht.
Klantendienst | Openingsuren |
---|---|
Telefonische klantendienst | Maandag tot en met vrijdag: 9:30 - 16:00 uur |
Digitale klantendienst | Maandag tot en met zondag: 8:30 - 22:00 uur |
Veelgestelde vragen over de Mobile Vikings klantendienst
Bestaat er een Mobile Vikings winkel?
Nee, Mobile Vikings beschikt niet over een winkel noch over verkooppunten. Het is dus niet mogelijk om bij Mobile Vikings winkels langs gaan voor hulp bij je problemen of bij vragen.
Hoe stuur ik een mail naar Mobile Vikings?
Met Mobile Vikings contact opnemen via de mail kan door het invullen van het contactformulier of door direct een mail te sturen naar: [email protected]. De Mobile Vikings klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terug komen.
Kan ik gratis naar Mobile Vikings bellen?
Je kunt de Mobile Vikings klantendienst gratis bellen naar 1976 (als je belt met een Mobile Vikings nummer).
Wat is My Viking?
My Viking is de online klantenzone voor Mobile Vikings klanten die je helpt met je abonnement beheren, problemen oplossen en de Mobile Vikings helpdesk contacteren. Je kunt in My Viking:
- met My Viking contact opnemen;
- de veelgestelde vragen bekijken;
- je verbruik en beltegoed inzien;
- je prepaid kaart herladen;
- veranderen van gsm-abonnement;
- je Vikingpunten bekijken en beheren;
- je Viking Deals inwisselen.
Hoe kan ik bij Mobile Vikings inloggen?
Je kunt bij My Viking inloggen via de website of via de mobiele applicatie. De mobiele applicatie kun je downloaden in de Google Play Store en in de Apple App Store.
Ga naar My Vikings en log in met je e-mailadres of telefoonnummer en je wachtwoord. Dit zijn dezelfde gegevens als van het account dat je tijdens het bestelproces hebt aangemaakt.
Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op "Wachtwoord vergeten" en vul je e-mailadres in. Je zult dan een e-mail ontvangen met een link waarmee je jouw wachtwoord kunt wijzigen.
Hoe kun je Mobile Vikings verhuizen?
Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internet abonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je Mobile Vikings verhuis.
- Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk (Mobile Vikings maakt gebruik van de netwerken van Proximus).
- Vraag drie tot vier weken voor je verhuis een installatie aan via de Mobile Vikings website als er al een Proximus internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
- Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdsslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.
- Zet de aansluiting op je oude adres stop via My Viking en stuur de oude modem terug naar Mobile Vikings. Je kunt in My Viking het verzendlabel downloaden.
Heb je enkel een Mobile Vikings gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My Viking door te voeren.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Hoe kun je Mobile Vikings opzeggen?
Je kunt op verschillende manieren je abonnement bij Mobile Vikings stopzetten:
- Door KillMyBill te bellen: 02 808 96 40 (indien je ook een abonnement bij een ander aanbieder wilt afsluiten).
- Door gebruik te maken van Easy Switch bij het afsluiten van een internetabonnement of pack bij een andere telecom aanbieder. Je dient hiervoor je Mobile Vikings klantnummer en Easy Switch ID bij de hand te hebben.
- Door je huidige nummer te behouden bij het afsluiten van een nieuw gsm-abonnement.
- Door naar My Viking te gaan.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Mobile Viking terug te sturen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Biedt Mobile Vikings webmail aan?
Nee, Mobile Vikings beschikt niet over een webmail. Het is dus niet mogelijk om een Mobile Vikings email te ontvangen.
Ontdek meer over Mobile Vikings:
Telefonische dienstverlening beheerd door KillMyBill, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
KillMyBill heeft een affiliate partnership met deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. KillMyBill krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.