edpnet contact: overzicht contactgegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen
edpnet contact

Telefonisch met edpnet contact opnemen doe je door te bellen naar: 03 265 67 00. Dit telefoonnummer is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 17:00 uur. De edpnet helpdesk heeft ruimere openingsuren: van maandag tot en met vrijdag van 8:00 - 19:00 uur. Wil je bij edpnet klant worden? Je kunt dan bellen naar: 02 808 96 40. Ook kun je via My edpnet of het online contactformulier de edpnet klantendienst bereiken. Tot slot kun je ook via sociale media met edpnet in contact komen.

edpnet telefoonnummer

Er zijn verschillende edpent telefoonnummers beschikbaar:

Wat zijn de edpent telefoonnummers?
KlantendienstTelefoonnummer
Algemene edpent klantendienst03 265 67 00
Abonnement afsluiten

Hoe neem je met edpnet contact op?

Niet elke klantendienst van edpnet is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke edpnet klantendienst.

Wat zijn de openingsuren van de edpnet klantendienst?
KlantendienstOpeningsuren
Algemene klantendienstMaandag tot en met zaterdag: 9:00 - 17:00 uur
Abonnement afsluitenMaandag tot en met vrijdag: 8:00 - 19:00 uur
Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur
HelpdeskMaandag tot en met zaterdag: 8:00 - 19:00 uur

Digitale contactmanieren edpnet klantendienst

Wil je digitaal met edpnet contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:

Adres edpnet klantendienst

Het hoofdkantoor van edpnet bevindt zich in Sint-Niklaas. Het is niet mogelijk om hier langs te gaan om de edpnet klantendienst te spreken. Wel kun je alle post gericht aan de edpnet klantendienst hierheen sturen.

edpnet
Van Landeghemstraat 20
9100, Sint-Niklaas

Bij edpnet klant worden

Je kunt zelf bij edpnet een abonnement afsluiten via de edpnet website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal edpnet je huidige abonnementen voor jou opzeggen.

Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een edpnet abonnement? Je kunt hiervoor KillMyBill bellen: 02 808 96 40. Onze telecom experts helpen jou met het vinden van het beste edpnet abonnement, een abonnement bij edpnet afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.

Ook kun je met de edpnet klantendienst contact opnemen. Een medewerker van edpnet zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de edpnet klantendienst

Hoe stuur ik een mail naar edpnet?

Met edpnet contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De edpnet klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terug komen.

Kan ik gratis naar edpnet bellen?

Nee, het is niet mogelijk om gratis met edpnet contact op te nemen.

Hoe kun je edpnet verhuizen?

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internet abonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je edpnet verhuis.

  1. Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Proximus netwerk.
  2. Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan edpnet via het online contactformulier als er al een Proximus internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
  3. Maak samen met de edpnet klantendienst een afspraak voor het plannen van de installatie.
  4. Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdsslot waarin de technieker van Proximus langs kan komen voor de installatie.

Heb je enkel een edpnet gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My edpnet door te voeren.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je edpnet opzeggen?

  • Door KillMyBill te bellen: 02 808 96 40.
  • Door gebruik te maken van Easy Switch of de nummerbehoudoptie.
  • Door schriftelijk met edpnet contact op te nemen.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 16 stemmen vond de informatie nuttig.

KillMyBill, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. KillMyBill krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

edpnet klant worden?

edpnet klant worden of informatie ontvangen?