energie-vergelijken
energie vergelijken

TotalEnergies klant worden of informatie ontvangen?

Neem contact met ons op voor advies over de TotalEnergies tarieven of om een energiecontract af te sluiten. (Gratis dienst)

energie-vergelijken
energie vergelijken

TotalEnergies klant worden of informatie ontvangen?

Dien een terugbelverzoek in of bel KillMyBill op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

TotalEnergies contact: overzicht gegevens klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen
totalenergies logo

Het TotalEnergies telefoonnummer van de klantendienst is 02 486 48 62 en het telefoonnummer om klant te worden (via KillMyBill) is 02 588 92 38. Voor een compleet overzicht van alle contactgegevens van TotalEnergies, raadpleeg deze pagina.

Overzicht contactgegevens TotalEnergies

Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met TotalEnergies, zowel online als offline. Hier zijn de beschikbare opties:

  • Telefonisch contact opnemen
  • Een e-mail sturen
  • Gebruik maken van het digitale contactformulier
  • Contact opnemen per post via het postadres

Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste contactgegevens van TotalEnergies.

Hoe TotalEnergies contacteren?
ContactmethodeContactgegevens
TotalEnergies informatie of klant worden*
Algemene klantendienst TotalEnergies📞 02 486 48 62
TotalEnergies Club-kaart📞 02 288 33 22
PostadresRue St Laurent 54, 4000 Luik / Liège
Online chatTotalEnergies chat
KlantenzoneTotalEnergies klantenzone

*Telefoonnummers met een ster behoren tot KillMyBill, een gratis vergelijkingsdienst voor energiecontracten in België. Het is mogelijk om een contract af te sluiten bij TotalEnergies of informatie te ontvangen via KillMyBill (gratis dienst) door een samenwerkingsverband.

Overzicht veelgestelde vragen

De leverancier heeft een speciale webpagina waarop TotalEnergies antwoord geeft op Veelgestelde Vragen. Het is een verstandige stap om deze pagina te bezoeken voordat je contact opneemt met TotalEnergies. Wellicht vind je daar direct een antwoord op een van je vragen of problemen, wat je tijd en moeite bespaart.

energie-vergelijken
energie vergelijken

TotalEnergies klant worden of informatie ontvangen?

Neem contact met ons op voor advies over de TotalEnergies tarieven of om een energiecontract af te sluiten. (Gratis dienst)

energie-vergelijken
energie vergelijken

TotalEnergies klant worden of informatie ontvangen?

Dien een terugbelverzoek in of bel KillMyBill op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

TotalEnergies telefoonnummer klantendienst

TotalEnergies biedt verschillende telefoonnummers voor diverse doeleinden. Wanneer je een verhuis wilt melden aan TotalEnergies, bel je via een ander telefoonnummer dan wanneer een klant wilt worden. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende telefoonnummers:

Hoe TotalEnergies contacteren?
ContactmanierContactgegevens
Klantendienst energielevering📞 02 486 22 00
Verhuis, overlijden of scheiding📞 078 48 08 88
Inschrijving voltooien📞 02 224 96 20
Meer informatie dienstlevering*

*Telefoonnummers met een ster behoren tot KillMyBill, een gratis vergelijkingsdienst voor energiecontracten in België. Het is mogelijk om een contract af te sluiten bij TotalEnergies of informatie te ontvangen via KillMyBill (gratis dienst) door een samenwerkingsverband.

De klantendienst van TotalEnergies is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 19:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 14:00 uur. Als je buiten deze openingstijden contact wilt opnemen, kun je dit doen via het e-mailadres of het digitale contactformulier.

Storing melden bij TotalEnergies

Als er een storing is, moet je niet rechtstreeks contact opnemen met de energieleverancier. In plaats daarvan moet je het Nationaal Storingsnummer bellen op 0800-9009. Dit nummer is gratis en biedt direct advies over wat je moet doen in jouw specifieke situatie.

TotalEnergies email en digitaal contactformulier

Wanneer je documenten moet versturen naar de energieleverancier, is telefonisch verzenden niet mogelijk. In dat geval verstuur je de documenten liever via email naar [email protected] of via het digitale contactformulier van TotalEnergies.

Bij het verzenden van een e-mail is het essentieel dat de leverancier direct weet hoe hij je kan helpen. Zorg er daarom voor dat je zoveel mogelijk relevante informatie verstrekt. Dit omvat op zijn minst:

  • Je volledige naam en achternaam,
  • Je telefoonnummer,
  • Je klantnummer.

TotalEnergies adres

De hoofdzetel van TotalEnergies is gevestigd in Luik. Bezoeken aan het hoofdkantoor zijn alleen mogelijk op afspraak. Daarom dien je contact op te nemen via een van de eerder vermelde contactmethoden om een afspraak te maken met de leverancier. Als je liever per post contact opneemt, stuur je een brief naar het hoofdkantoor.

De hoofdzetel van TotalEnergies bevindt zich op onderstaand adres:

TotalEnergies Belgium
Rue St Laurent 54
4000 Luik / Liège

TotalEnergies klantenzone

Er zijn verschillende zaken die je zelf kunt regelen via de digitale klantenzone van TotalEnergies. Binnen deze klantenzone heb je de mogelijkheid om je persoonlijke gegevens in te zien, een verhuis door te geven en je facturen bij te houden. Daarnaast kun je ook zelf de voorschotfacturen aanpassen binnen de klantenzone.

Veelgestelde vragen over TotalEnergies

Hoe kun je klant worden bij TotalEnergies?

Klant worden bij TotalEnergies kun je doen via KillMyBill, door te bellen naar het nummer: 02 588 92 39. Als officiële partner van TotalEnergies zijn wij volledig op de hoogte van alle actuele tarieven van TotalEnergies en kunnen we je deskundig advies op maat geven.

Hoe kan ik een klacht indienen bij TotalEnergies?

Een klacht indienen kun je doen door het contacteren van de klantendienst. Dit doe je bijvoorbeeld via de chat of via het contactformulier dat beschikbaar is gesteld door de leverancier.

Hoe lang voordat ik antwoord krijg van TotalEnergies op email?

De tijd die nodig is om een reactie te ontvangen van TotalEnergies varieert afhankelijk van de hoeveelheid aanvragen en de drukte op dat moment. Momenteel is de geschatte wachttijd voor een antwoord ongeveer drie dagen. Deze wachttijd kan echter fluctueren op basis van verschillende factoren, waaronder het aantal ontvangen vragen, de complexiteit van de kwesties die behandeld moeten worden, en eventuele piekmomenten in de klantenservice.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 18 stemmen vond de informatie nuttig.