We gebruiken cookies voor onze dienstverlening en, indien u daarmee instemt, voor analytische doeleinden om onze diensten te verbeteren en om gepersonaliseerde advertenties aan te bieden. Door verder te surfen op deze website, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.
Cookies beheren
We gebruiken cookies op deze site. U kunt uw cookie-keuzes hieronder aanpassen.
Nodig om te voorzien in basisfuncties van de website zoals paginanavigatie.
Deze cookies stellen ons in staat om te bestuderen hoe gebruikers op de website navigeren. We verzamelen alleen anonieme gegevens.
Met TADAAM contact opnemen is mogelijk via WhatsApp: +32 460 20 86 83. Het is ook mogelijk om de TADAAM klantendienst een e-mail te sturen: [email protected]. TADAAM is ook actief op verschillende social media kanalen.
TADAAM telefoonnummer
Het is niet mogelijk om voor vragen of problemen TADAAM te bellen. Wel kun je via WhatsApp met TADAAM contact opnemen. Het TADAAM telefoonnummer voor WhatsApp is: +32 460 20 86 83.
Hoe neem je met TADAAM contact op?
Buiten WhatsApp, is het ook mogelijk om via de mail met TADAAM contact op te nemen. Het mailadres van de TADAAM klantendienst is: [email protected].
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Bij TADAAM klant worden
Je kunt zelf bij TADAAM een abonnement afsluiten via de TADAAM website. Het is bij TADAAM niet mogelijk om gebruik te maken van Easy Switch. Je zult dus zelf je abonnement bij je huidige provider moeten opzeggen.
Heb je vragen of wil je hulp ontvangen met een TADAAM abonnement afsluiten? Neem dan met de TADAAM klantendienst contact op.
Veelgestelde vragen over met TADAAM contact opnemen
Het is niet mogelijk om telefonisch met de klantendienst van TADAAM contact op te nemen.
Hoe kun je TADAAM verhuizen?
Het is al voldoende om enkel je adreswijziging in My TADAAM door te voeren als je gaat verhuizen. Je kunt vervolgens zelf je modem en tv-decoder ontkoppelen in je oude woning en opnieuw aansluiten in je nieuwe woning.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar TADAAM terug te sturen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Telefonische dienstverlening beheerd door KillMyBill, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel KillmyBill voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen. (gratis dienst)