We gebruiken cookies voor onze dienstverlening en, indien u daarmee instemt, voor analytische doeleinden om onze diensten te verbeteren en om gepersonaliseerde advertenties aan te bieden. Door verder te surfen op deze website, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.
Cookies beheren
We gebruiken cookies op deze site. U kunt uw cookie-keuzes hieronder aanpassen.
Nodig om te voorzien in basisfuncties van de website zoals paginanavigatie.
Deze cookies stellen ons in staat om te bestuderen hoe gebruikers op de website navigeren. We verzamelen alleen anonieme gegevens.
Maaike is de telecom expert van KillMyBill. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Geactualiseerd op
minuten lezen
Er bestaan twee skyDSL telefoonnummers: 02 896 64 22 (voor klanten) en 02 896 64 21 (voor niet-klanten). Met skyDSL contact opnemen kan daarnaast ook via het online contactformulier en in de klantenzone van skyDSL.
Telefoonnummers skyDSL klantendienst
Er zijn verschillende skyDSL telefoonnummers beschikbaar:
Wat zijn de skyDSL telefoonnummers?
Klantendienst
Telefoonnummer
Algemene klantendienst als je al klant bent bij skyDSL
02 896 64 22
Algemene klantendienst als je nog geen klant bent bij skyDSL
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.
Advertentie
Bij skyDSL klant worden
Je kunt zelf bij skyDSL een abonnement afsluiten via de skyDSL website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch, waarbij skyDSL je huidige abonnement voor jou opzegt.
Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een skyDSL abonnement? Je kunt dan met de skyDSL klantendienst contact opnemen. Een medewerker van skyDSL zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.
Veelgestelde vragen over de skyDSL klantendienst
Hoe stuur ik een mail naar skyDSL?
Met skyDSL contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van het contactformulier. De skyDSL klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.
Kan ik gratis naar skyDSL bellen?
Nee, het bellen van de skyDSL klantendienst is niet gratis.
Hoe kun je skyDSL verhuizen?
Bij een verhuis, zul je drie dagen voordat de verhuizing plaatsvindt met de technische dienst van skyDSL contact moeten opnemen. Zij zullen jou adviseren over de te nemen stappen.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Advertentie
Hoe kun je skyDSL opzeggen?
Je skyDSL abonnement opzeggen kun je op een aantal verschillende manieren doen. Belangrijk om in gedachten te houden is dat de opzegging minimaal één maand voor de einddatum bij de skyDSL klantendienst binnen is, ongeacht de manier waarop je jouw abonnement opzegt.
Door KillMyBill te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
Door tijdens het afsluiten van een nieuw abonnement bij een andere telecom aanbieder aan te geven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch.
Door schriftelijk met skyDSL contact op te nemen.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Advertentie
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Maaike is de telecom expert van KillMyBill. Zij is toegewijd aan jou helpen het juiste telecom abonnement te vinden. Zij helpt jou graag met het vinden van antwoorden op al je vragen over internet, TV en telefonie en het vergelijken van alle telecom abonnementen in België.
Telefonische dienstverlening beheerd door KillMyBill, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.
Deel dit artikel:
Vergelijk gratis en vrijblijvend
alle telecom abonnementen en providers
Bel ons voor gratis advies en hulp
Bel KillmyBill voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).