Heb je vragen over je telecom abonnementen of heb je hulp nodig?

De telecom experts van KillMyBill helpen je gratis met al je vragen en problemen.

Advertentie

Heb je vragen over je telecom abonnementen of heb je hulp nodig?

De telecom experts van KillMyBill helpen je gratis met al je vragen en problemen.

Advertentie

skyDSL contact: overzicht gegevens skyDSL klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen
skyDSL contact

Er bestaan twee skyDSL telefoonnummers: 02 896 64 22 (voor klanten) en 02 896 64 21 (voor niet-klanten). Met skyDSL contact opnemen kan daarnaast ook via het online contactformulier en in de klantenzone van skyDSL.

Telefoonnummers skyDSL klantendienst

Er zijn verschillende skyDSL telefoonnummers beschikbaar:

Wat zijn de skyDSL telefoonnummers?
KlantendienstTelefoonnummer
Algemene klantendienst als je al klant bent bij skyDSL02 896 64 22
Algemene klantendienst als je nog geen klant bent bij skyDSL02 896 64 21

Digitale contactmanieren skyDSL klantendienst

Naast telefonisch, kun je ook via het online contactformulier met skyDSL contact opnemen.

Het is daarnaast ook mogelijk om zelf al op de pagina met veelgestelde vragen op de skyDSL website te kijken.

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, televisie- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Advertentie

Hulp nodig bij het kiezen van een telecom abonnement of pack?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp bij het vergelijken van alle internet, TV- en gsm-abonnementen en packs in België en het afsluiten van een nieuw abonnement of pack.

Advertentie

Bij skyDSL klant worden

Je kunt zelf bij skyDSL een abonnement afsluiten via de skyDSL website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch, waarbij skyDSL je huidige abonnement voor jou opzegt.

Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een skyDSL abonnement? Je kunt dan met de skyDSL klantendienst contact opnemen. Een medewerker van skyDSL zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de skyDSL klantendienst

Hoe stuur ik een mail naar skyDSL?

Met skyDSL contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van het contactformulier. De skyDSL klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.

Kan ik gratis naar skyDSL bellen?

Nee, het bellen van de skyDSL klantendienst is niet gratis.

Hoe kun je skyDSL verhuizen?

Bij een verhuis, zul je drie dagen voordat de verhuizing plaatsvindt met de technische dienst van skyDSL contact moeten opnemen. Zij zullen jou adviseren over de te nemen stappen.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je skyDSL opzeggen?

Je skyDSL abonnement opzeggen kun je op een aantal verschillende manieren doen. Belangrijk om in gedachten te houden is dat de opzegging minimaal één maand voor de einddatum bij de skyDSL klantendienst binnen is, ongeacht de manier waarop je jouw abonnement opzegt.

  • Door KillMyBill te bellen als je ook een abonnement bij een andere aanbieder wilt afsluiten: 02 808 96 40.
  • Door tijdens het afsluiten van een nieuw abonnement bij een andere telecom aanbieder aan te geven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch.
  • Door schriftelijk met skyDSL contact op te nemen.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie
Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 15 stemmen vond de informatie nuttig.

Telefonische dienstverlening beheerd door KillMyBill, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.

Vergelijk gratis en vrijblijvend

alle telecom abonnementen en providers

Bel ons voor gratis advies en hulp

Bel KillmyBill voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).

Laat KillmyBill jou terugbellen voor een gratis en vrijblijvende vergelijking, hulp met al je problemen en antwoorden op al vragen (gratis dienst).