Zuny contact: overzicht contactgegevens Zuny klantendienst
Je kunt met Zuny contact opnemen via het online contactformulier. Ook kun je gebruik maken van de online chat. Een derde contactmogelijkheid van de Zuny klantendienst is WhatsApp: +34 455 10 27 92. Zuny is bovendien actief op Facebook en Instagram.
Zuny telefoonnummer
Het is niet mogelijk om voor vragen of problemen telefonisch met Zuny contact op te nemen. Het is echter wel mogelijk om via WhatsApp de Zuny klantendienst te bereiken.
Het WhatsApp nummer van Zuny: +34 455 10 27 92. Je kunt met Zuny contact opnemen op werkdagen van 8:30 - 22:00 uur en in het weekend en op vrije dagen van 10:00 - 21:00 uur.
Hoe neem je met Zuny contact op?
Naast WhatsApp, kun je ook via de online chat of het online contactformulier op de website van Zuny. Zuny is ook actief op Facebook en Instagram.
Bij Zuny klant worden
Je kunt zelf bij Zuny een abonnement afsluiten via de Zuny website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal Zuny je huidige abonnementen voor jou opzeggen.
Veelgestelde vragen over met Zuny contact opnemen
Hoe stuur ik een mail naar Zuny?
Met Zuny contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De Zuny klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terug komen.
Hoe kan ik Zuny bellen?
Het is niet mogelijk om telefonisch met Zuny contact op te nemen.
Hoe kun je Zuny verhuizen?
- Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het VOO netwerk.
- Geef je verhuizing minstens drie weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan Zuny in MyZuny als er al een VOO internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
- Er wordt een afspraak gemaakt voor de installatie.
- Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdsslot waarin de technieker van VOO langs kan komen voor de installatie.
Ga je verhuizen?
Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Ga je verhuizen?
KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.
Hoe kun je Zuny opzeggen?
- Door KillMyBill te bellen: 02 808 96 40.
- Door gebruik te maken van Easy Switch of de nummerbehoudoptie.
- Door in MyZuny naar "Opzeggen" te gaan.
Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Orange terug stuurt.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Wil je veranderen van telecom aanbieder?
Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.
Ontdek meer over Zuny:
Telefonische dienstverlening beheerd door KillMyBill, een merk van Selectra in België, die je gratis helpt met providers vergelijken en het afsluiten van het beste abonnement voor je persoonlijke situatie bij één van onze partners.