Contactmogelijkheden van de Orange klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen
Orange contact

De Orange klantendienst bellen kan op: 5000 (met een Orange nummer) of 02 745 95 00. Voor het afsluiten van een Orange abonnement bel je naar: 02 808 96 40. Je kunt ook bij één van de vele Orange winkels verspreid over België langsgaan. Met de Orange klantendienst contact opnemen kan ook via sociale media, My Orange, de chat op de website of het online contactformulier.

Telefoonnummers Orange klantendienst

Er zijn verschillende Orange telefoonnummers beschikbaar:

Wat zijn de Orange telefoonnummers?
KlantendienstTelefoonnummer
Algemene klantendienst vanaf een Orange nummer5000
Algemene klantendienst vanaf een ander nummer+32 27 45 95 00
Abonnement afsluiten
Telefoonnummer blokkeren0800 95 95 5
Algemene klantendienst vanuit het buitenland+32 27 45 95 00

Openingsuren Orange klantendienst

Niet elke klantendienst van Orange is tijdens dezelfde openingsuren te bereiken. Je vindt in onderstaande tabel de openingsuren van elke Orange klantendienst.

Wat zijn de openingsuren van de Orange klantendienst?
KlantendienstOpeningsuren
Algemene klantendienstMaandag tot en met zaterdag: 8:00 - 20:00 uur
Zondag en op feestdagen: 10:00 - 18:30 uur
Abonnement afsluitenMaandag tot en met vrijdag: 8:00 - 19:00 uur
Zaterdag: 8:30 - 17:30 uur
Telefoonnummer blokkeren24 uur op 24 en 7 dagen op 7

Digitale contactmanieren Orange klantendienst

Wil je digitaal met Orange contact opnemen? Er zijn verschillende contactmanieren beschikbaar:

Adres Orange klantendienst

Het hoofdkantoor van Orange bevindt zich in Evere. Het is niet mogelijk om hier langs te gaan om de Orange klantendienst te spreken. Wel kun je alle post gericht aan de Orange klantendienst hierheen sturen.

Orange België
Bourgetlaan 3
1140, Evere

Orange winkels

Orange beschikt over een groot aantal winkels verspreid over België. Je kunt bij een Orange winkel langs gaan voor hulp bij je problemen of bij vragen, het aanschaffen van producten, of het inleveren van je oude toestellen.

Op de Orange shop pagina kun je precies achterhalen waar er een winkel van Orange bij jou in de buurt zit.

Bij Orange klant worden

Je kunt zelf bij Orange een abonnement afsluiten via de Orange website. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je gebruik wilt maken van Easy Switch en / of dat je jouw huidige telefoonnummer wilt behouden. In beide gevallen zal Orange je huidige abonnementen voor jou opzeggen.

Wil je hulp ontvangen met het afsluiten van een Orange abonnement? Je kunt hiervoor KillMyBill bellen: 02 808 96 40. Onze telecom experts helpen jou met het vinden van het beste Orange abonnement, een abonnement bij Orange afsluiten en je huidige abonnement opzeggen.

Ook kun je met de Orange klantendienst contact opnemen of langsgaan bij een Orange winkel bij jou in de buurt. Een medewerker van Orange zal jou dan helpen met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Veelgestelde vragen over de Orange klantendienst

Hoe stuur ik een mail naar Orange?

Met Orange contact opnemen via de mail kan enkel door het invullen van een contactformulier. De Orange klantendienst zal dan zo snel mogelijk bij je terug komen.

Is het Orange nummer 5000 gratis?

Als je klant bent bij Orange, kun je gratis bellen naar nummer: 5000.

Kan ik gratis naar Orange bellen?

Je kunt de Orange klantendienst gratis bellen op 5000 (als je belt met een Orange nummer) en op 0800 95 95 5.

Hoe kun je Orange verhuizen?

Het regelen van een verhuis is enkel noodzakelijk als je een pack of internet abonnement hebt. In dit geval volg je onderstaande stappen voor het doorgeven van je Orange verhuis.

  1. Ga na of je nieuwe woning al aangesloten is op het Orange netwerk.
  2. Geef je verhuizing drie tot zes weken voor de daadwerkelijk verhuis door aan Orange via het online contactformulier als er al een Orange internetaansluiting is. Is de aansluiting er nog niet, dan zul je zes weken voor de verhuis de verhuizing door moeten geven.
  3. Je wordt door een medewerker van de Orange klantendienst terug gebeld om een afspraak te maken voor de installatie in je nieuwe woning.
  4. Zorg dat je thuis bent tijdens het tijdsslot waarin de technieker van Orange langs kan komen voor de installatie.

Heb je enkel een Orange gsm-abonnement? Het is dan al voldoende om enkel je adreswijziging in My Orange door te voeren.

Ga je verhuizen?

Bel KillMyBill voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Ga je verhuizen?

KillMyBill belt je gratis terug voor gratis advies, hulp met het verhuizen van al je contracten en eventueel nieuwe contracten afsluiten.

Advertentie

Hoe kun je Orange opzeggen?

Vergeet niet om na het opzeggen van je abonnement, ongeacht of je een nieuw abonnement hebt afgesloten of niet, alle toestellen met accessoires naar Orange terug stuurt.

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Bel KillMyBill en ontvang gratis en vrijblijvend hulp bij het vergelijken van alle aanbieders, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

Wil je veranderen van telecom aanbieder?

Laat KillMyBill je gratis terugbellen voor hulp bij de telecom aanbieders vergelijken, het vinden van het beste abonnement of pack voor jou en het afsluiten van een nieuw abonnement.

Advertentie

KillMyBill, een merk van Selectra in België, heeft een partnership met deze entiteit. Via onze telefonische dienstverlenging geven wij je gratis advies, support en informatie en helpen wij jou met het afsluiten van een abonnement bij deze entiteit. Wanneer je op deze link klikt, zul je doorverwezen worden naar de website van onze partner. KillMyBill krijgt een commissie voor elk afgesloten abonnement, maar de prijs blijft hetzelfde voor de klant.

Orange klant worden?

Orange klant worden of informatie ontvangen?