Billi

Billi is een telecombedrijf dat sinds 2009 actief is op de Belgische telecommarkt. Billi is actief in vaste telefonie, mobiele telefonie, breedbandverbindingen en cloudoplossingen. Alle producten en diensten worden aangeboden via de de website, een dealernetwerk en indirecte kanalen.

Billi streeft naar een continue verbetering van producten en diensten, en gaan na hoe ze die kunnen aanbieden aan een scherpe prijs. De kwaliteit van het netwerk en de service aan de klanten staan centraal.

Vandaag heeft BILLI al één van de internet- en spraaknetwerken, waarmee je vlot kan surfen, en bellen. Bovendien zijn de mobiele diensten actief op het het snelste 4G-netwerk dat vandaag in België te vinden is.

Billi is sinds 2009 actief op de Belgische markt en heeft nog nooit prijzen verhoogd of geïndexeerd. No-nonsense, open en transparant, daar staat het telecombedrijf voor.

Hoe een contract bij Billi tekenen?

Om een contract voor internet bij Billi te tekenen, vergelijk dan de abonnementen en de prijzen van de verschillende providers in België en kies voor de aanbieding van Billi.

Om een contract voor een gsm abonnement te tekenen, vergelijk dan de abonnementen en de prijzen van de verschillende operatoren in België en kies voor de aanbieding van Billi.

Om een contract te tekenen voor een internet pack (internet + vaste telefoon in dit geval), vergelijk dan de abonnementen en de prijzen van de verschillende aanbieders en kies voor de aanbieding van Billi.

Hoe een contract bij Billi opzeggen?

Uw contract opzeggen bij Billi kan via alle schriftelijke middelen (post, mail, fax, aangetekend schrijven). In de brief vermeldt u uw klantnummer en de datum waarop u het contract wil stopzetten, rekening houdend met een opzegtermijn van 1 maand

Contact

Adres:

Favco Sprl – Billi

Vrijheidweg 4

3700 Tongeren


Tel: 022 900 900


E-mail: info@billi.be

KillMyBill gebruikt cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. KillMyBill gebruikt cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Meer informatie.