Ebem, kort voor “Elektriciteitsbedrijf Merksplas” is een energieleverancier die elektriciteit en gas levert aan particulieren en kmo’s in Vlaanderen. Op deze pagina vind je de belangrijkste informatie over energieleverancier Ebem.
Wie is Ebem?
Ebem is een energiebedrijf dat stroom en aardgas verkoopt aan gezinnen, zelfstandigen en bedrijven. Het werd opgericht in 2002 en is gevestigd in Merkplas. De naam Ebem is de afkorting voor “elektriciteitsbedrijf Merksplas”. Ebem laat op haar website weten dat zij een leverancier is die duurzaam onderneemt en die zorgt draagt voor het milieu.
Ebem is momenteel enkel actief in Vlaanderen.


Hulp nodig bij het afsluiten van een energiecontract?
Bel KillMyBill om gratis te veranderen van energieleverancier of voor energieadvies in Vlaanderen en Wallonië.


Hulp nodig bij het afsluiten van een energiecontract in Vlaanderen?
Dien een terugbelverzoek in of bel KillMyBill op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Hoe Ebem contacteren?
De Ebem klantendienst is op een aantal verschillende manieren te bereiken. De belangrijkste contactgegevens zijn:
- Ebem telefoonnummer: 014 43 10 31.
- Ebem e-mailadres: [email protected].
Openingsuren Ebem klantendienst
De telefonische klantendienst van Ebem is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 17:00 uur. Voor vragen die gesteld zijn per e-mail, streeft Ebem ernaar om binnen een aantal werkdagen een antwoord te geven.
Adres Ebem
Het kantoor van Ebem is te vinden in Merksplas op het volgende adres:
Ebem bvbaIndustrieweg 3-5
2330 Merksplas


Hulp nodig bij het afsluiten van een energiecontract?
Bel KillMyBill om gratis te veranderen van energieleverancier of voor energieadvies in Vlaanderen en Wallonië.


Hulp nodig bij het afsluiten van een energiecontract in Vlaanderen?
Dien een terugbelverzoek in of bel KillMyBill op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.
Is Ebem betrouwbaar?
De Vlaamse energieregulator VREG houdt alle tweedelijns klachten van alle energieleverancier bij. Als een leverancier een klacht of probleem niet kan oplossen, komt deze bij de regulator of de Ombudsdienst terecht. Op basis van de hoeveelheid klachten per 5.000 klanten ontvangen de leveranciers een beoordeling van de VREG.
Elegant ontvangt van de VREG 4/5 sterren voor haar dienstverlening. Per 5.000 klanten ontvangt de energieregulator 3,47 klachten.